Sunday 23 August 2015

Kolej Teknologi Alpha.. Tempat Perjuanganku


"Gagal sekali tidak semestinya gagal buat selamanya"
Yaa... aku percaya pada kata2 itu.. 
Kenapa???
sebab aku dah lalui kegagalan.. sehingga aku fedup nak sambung study..
Tapi,, Takdir Allah siapa yang tahu kn ??
Aku dapat tawaran belajar kat Kolej Teknologi Alpha..
Intensive English Programe..
Di sini, aku belajar banyak perkara..
aku yang pada mulanya agak pelat nak berbahasa Inggeris.. 
dan akhirnya aku boleh cakap walaupun still gagap..
peluang ini aku gunakan dengan sebaiknya,,
Syukur Sangat...

Disaat kawan2 zaman sekolah melangkah ke alam Universiti,
aku ??? 
aku tetap disini, mengejar cita2..
kerana peluang hanya datang sekali..
Kolej Teknologi Alpha.. Tempat Perjuanganku,,
cukuplaa ada tempat yang boleh aku belajar,,
walaupun xsebesar Universiti2 yg ada kat Malaysia ni..
Aku Bersyukur...

3 comments:

  1. Salam Jihah, teruskan dgn penuh semangat. Semoga capai impianmu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumsalam...In Shaa Allah,, :) Aminn..

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete